Sjuk..

Härligt o vara sjuk när solen skiner som aldrig förr på utsidan.. Helt underbart! Har lämnat sängen en gång i typ 2 minuter idag.. Och så ska jag hämta häst i Hunnebo om ett par timmar.. Puh! Langa iprenen! Måste göra något med Ninja också eftersom jag har träning imorgon jag INTE får missa.. Sjukt lägligt att bli sjuk nu (haha..)!!!!

Ska iaf upp o hämta en 5 åring som jag ska ha till försäljning hemma, ett sto som heter Carolien! Holländare med riktigt bra stam, så får väl se vad de blir av henne! Ni kommer o få mer info o bilder så fort jag har de! Men just nu är de bara klart att jag ska hämta hem henne o ha henne på försäljning, tävla henne lite o så och se vad hon går för ungefär! :)

Ha en fin dag, hoppas ni inte är sjuka! //Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0