Sjuntorp

Hej allihopa!
Jag kom precis hem igen efter att ha varit uppe och lämnat Misti på Claes Peterzéns gård i Sjuntorp. Imorgon kommer jag att åka upp till henne och börja träna, men eftersom pappa ska iväg och titta på när min syster tävlar SM imorgon fick Mips åka upp redan idag. Hon stod så nöjt i sin box och tuggade på en tuss hö när jag åkte, så jag tror inte hon klagar direkt! Dock känns det himla tomt att hon inte står här hemma i sin box som vanligt, haha.. Men imorgon får jag som sagt träffa henne igen så jag ska nog överleva.

Nu ska jaga alldeles strax slänga ihop en liten packning och sedan kasta mig i säng. Imorgon väntar ett pass hos min rehabiliterings massör (ryggen har börjat spöka litegranna igen), skola, sola och sedan jobb innan jag kastar mig i bilen upp till Sjuntorp. 

Vi hörs imorgon!

/ Therese

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Pamela är den lite kraftigare! :D Hon hoppar otroligt & hon älskar det! Otrolig i dressyren med! ;)

2012-05-04 @ 08:25:26
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0