Skit iphone..

Är så förbannad på min telefon! Har försökt o uppdatera hela dagen från den men de har verkligen inte fungerat, och nu är jag liksom hemma kl 6 på kvällen! Känns lite tyket att ni fått vänta hela dagen och jag ber om ursäkt för de, men jag har verkligen försökt! :(

Var på Ale Jennylund och kikade på Therese 120 debut, hon vill garanterat berätta hur de gick själv så jag lämnar de där. Var iallafall massa människor man känner eller känner lite grann där och hoppade, kul kul! En hel del folk som jag tränar eller har tränat med som var där iallafall, och otroligt mycket fantastiska hästar! Helt galet, tror man hittar typ 30 stycken man vill ta med sig hem, MINST! ;)

Har inte ridit idag då jag kände att jag behövde vila upp mig lite efter att jag var så trött igår, och legat sjuk hela veckan! Så hästarna får vänta tills imorgon! Funderar på om Ninja ska få vila imorgon också, så hon verkligen får hämta sig eftersom de blir 3e helgen på rad för henne på söndag! Sen har hon i för sig 2 vilohelger efter de men iallafall! Känner mig stolt över henne att hon ställer upp och presterar så bara för min skull, hon är verkligen en liten prinsessa, en prinsessa som behöver mycket träning (och självklart jag med mer än något) men en prinsessa är hon iallafall!

Film o bilder från igår utlovas till ikväll, puss o kram på er! //Caroline :)

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0