Studenttime!

Hejhopp!
Idag tar min lillebror studenten vilket gör att jag inte har så mycket tid till annat, ska rida Ninja ikväll, men Becca tar P o Lillan får vila, hon ska trots allt åka o träna på torsdag o eventuellt tävla på söndag! Så de gör absolut inget om hon får en vilodag innan denna tuffa veckan! :)

Gick bra med allihopa igår, hade väl räknat med att båda Ninja o Patriks skulle vara rääätt pigga eftersom bägge haft ett par dagar i vila, Patriks har ju stått över en vecka med sin stackars hov! Men han skötte sig superfint, var till o med riktigt mjuk i sidorna, tror att han behövde lite vilopaus för o hämta nya krafter faktiskt! Ninja o jag stack ut i skogen en sväng, och jaa visst var hon pigg o laddad men inte överdrivet ändå! Betedde sig faktiskt riktigt bra, de var bara raksträckan borta i Torslanda som hon försökte galoppera utan att hon hade fått lov! Hihi busunge! Hon är allt ett litet powerpaket, och ett väääldigt älskvärt litet powerpaket också för den delen, har saknat o rida mina små skruttar! P o Ninja är ju bara bäst! ;)

Väntar på att aaaaallt ska vända bara, just nu känns de som de går åt rätt håll, men alltid när de känns så så brukar jag få en smäll som heter duga o få springa tillbaka till ruta 1 o börja om.. Traggel traggel... Nåja, ha en fin dag! Puss o Kram på er!
//Caroline

                                
                           Min fina från 120n på Troya förra helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0