Svar på tal

Anonym frågade mig,
Vad hade United tävlat innan du köpte henne? Och hur många felrfria rundor har ni i 110 cm klasser och i 115 cm klasser!

Svarar dig Anonym,
Jag vet tyvärr inte vad United gått för klasser innan jag köpte henne, men hon har en bra stam och 9a i hoppning på bruksprovet, så jag tror hon gjort lite resultat iallafall! Och ska jag vara helt ärlig vad gäller felfria rundor så har vi inga rundor utan något irriterande pet i 110 cm klasser eftersom vi bara tävlat ett fåtal gånger då jag köpte henne i oktober och red första tävlingen på henne nu i Mars! Vad gäller 115 cm klasser så har vi aldrig startat några sådana utan jag skuttade direkt från 110 - 120! Kanske är lite dumt, jag vet inte! Men ville testa och se hur de gick! :)

Mvh Caroline

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0