Tack!

Postat av: Lilla jag <3
Jag vill bara säga att du är nog en av dem starkaste personerna jag vet om. Och jag vill få dig på bättre humör! Alla går igenom jobbiga tider ibland som jag tex. jag har haft det jobbigt jätte länge men tack vare älskade vänner så tog jag mig igenom! vad som än har hänt är det inte ditt fel! Du är vacker , ung och helt underbar! Var med dem du älskar och tycker om och gör något du älskar att göra! Var med dina vänner så mycket som möjligt då tänker du inte så mycket på det som har hänt. Du är stark kom ihåg det , och du har inte förstört alltihop!! Sträck på dig !! Du ska inte låta det som har hänt sänka ner dig!!
Tänk på hur många som älskar och tycker om dig!! Du är bäst glömm inte det!!
Keep strong!!
Hoppas det blir bättre! <3 :)

Tack så mycket, är dock nyfiken på vem personen kan vara som skrivit en sådan fin kommentar? ;)
Även om din kommentar är gullig och godhjärtad så måste jag bara säga att de kommer dröja innan jag mår som jag borde.. :(

//C

                                   
                     Tillbaka i skiten, precis som här.. 2008 var mycket bra och myyyycket SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0