Ullared!

Hejhopp!
Hoppas ni sovit gott, jag är uppe med tuppen idag, ska nämligen till Ullared för o shoppa lite! Yippie!! Mest studentpresenter, men även lite annat smått o gott som kan behövas till hästarna exempelvis, de är ju mycket de som är härligheten med ullared tycker jag, man kan åka dit o inte behöva något särskilt o ändå komma hem med huuuur mycket saker som helst, hehe! Helt underbart!

Så jag vet faktiskt inte riktigt vad de blir, ska nog kunna hitta något kul, sen kommer jag givetvis dela med mig utav vad jag har inhandlat! Tänkte springa in på Hööks o spendera mitt presentkort på vägen hem också, kanske är på tiden att de blir nyttjat! Jag är alltså sämst på o använda presentkort, tycker de är skitbra o få men sen när jag ska använda de så har jag ingen aning om vad jag ska köpa! Har presentkort hemma som är 2 år gamla o fortfarande inte använda.. Känns ju schysst mot dom som köpte som till mig haha!

Ska också iväg ikväll på något som heter Inspirationskväll med Ridsportsförbundet, kan väl bli kul! Jag, Becca, Erika o Fille från Ungdomssektion på Alleby RK ska åka ner och göra lite grejjer med några från Ridsportsförbundet! Så de kommer jag berätta mer om ikväll eller imorgon, återstår o se! :) Ha annars en väldigt fin dag, så hörs vi senare, ska uppdatera jag lovar med de kanske blir sådär eftersom här emellan ska jag försöka hinna rida både Ninja o Carolien, good luck chuck! ;)

Puss o Kram på er! //Caroline

                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0