Utvärderar Troya

Hoppsan sa! Glömde visst utvärdera Troya igår, inte meningen, måste varit otroligt trött bara!

Gick i vart fall sådär, 110 gick helt okej, vi peta insprånget i kombinationen, gick lite flackt in men lyckades ändå få med henne bra ut trots att de var lite långt, annars gick hon helt kanonbra! Jag red bättre igår än på Ale Jennylund tyckte jag själv. Kände mig stadigare på något sätt! Fast kan vara inbillning!

120 gick inte så bra, vi hade några nedslag.. Inga stopp iallafall vilket kändes bra men jag red som en kratta!! Föll fram och red inte på relaterade avstånden som var utan på de ställen där de var relaterat slarvade jag med vägen o gick på ett halvt typ.. Inte okej, Ninja gjorde faktiskt ganska bra ifrån sig. Men inte jag, så som jag red borde hon ha stannat på minst 2 kanske 3 hinder. Men hon redde ut de schysst, hoppade men rev istället. Och de tycker jag är otroligt schysst av hästen o hoppa iallafall! Stolt över henne, nästa gång hoppas jag hon kan vara stolt över mig också, hade vart kul!

Vi har träning för Björne idag också, vilket är bra! Så jag kan få mycket hjälp nu, är ju en helt annan svårighetsgrad på 120 än 100-110.. Inget jag är van vid att varken träna eller tävla.. Måste få Björne-hjälp! Han är den bästa tränaren jag vet! Och tror inte de finns bättre heller, hehe! ;)

Puss o Kram så hörs vi senare! //Caroline

                                  
                                       Bild från helgens 110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0