Utvärderar

Var på träning för Emma Emanuelsson med Lillan igår, och tänkte väl att de kunde sluta hur som helst. Men tro de eller ej så skötte hon sig hur fint som helst, hon är ju lite loj o lite vinglig, men de hör ju unghästar till! Hoppade vattenmatta o oxer med lite konor under och sådant, kikade lite på vattenmattan men var absolut inte dum. Hoppade alltihop och gjorde en fin runda på slutet! Men sen var hon sååå trött lillan hihi.

Vi tränade mycket på kortare vägar, mycket svängar och en del relaterade avstånd, Lillan försökte så gott hon kunde, och jag gjorde så gott jag kunde. Ibland blev de ju lite tokigt, eftersom jag hade lite svårare o läsa distanserna på henne jämfört med Ninja. Eller jaa, jag är rätt kass på o läsa distanser överlag, behöver jobba på de myyycket mycket! Björne och Emma hjälper till, behöver massor med hjälp! :) Men mycket var bra på henne igår också, ska bli jättekul och jobba vidare med henne och framför allt utvecklas själv.

Nästa helg ska hon få hoppa pay and jump på Alleby, första tävlingen för lillskruttan!
Har faktiskt inte så mycket mer att säga om träningen, hon skötte sig fint och jag kände mig nöjd efteråt! :)

Puss o Kram på er! //Caroline

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0