Vaknat med besked..

Idag vaknade jag med ett ryck, de var som på beställning! Pang - vaken! Skitkonstigt.. Drömde något konstigt som jag tänkte att de, de måste jag berätta för våra läsare! Aa tjena, de kom jag ju ihåg va de var o så? Haha.. Har iallafall asont i halsen ännu, tänkte att de skulle gått över men nää.. Är värre idag än igår, fast de får jag nog skylla mig själv för! Tränade igår trots att jag var dålig, vilket man inte ska göra! Men kan faktiskt inte hålla mig borta från Björnes träningar, dom är de absolut viktigaste just nu! Och snacka om att jag har världens bästa mamma som kör dit mig varje vecka också, okej jag kan åka själv egentligen men de känns alltid säkrare när hon är med!

Nåja, idag ska jag faktiskt på riktigt ha första dagen på MyOne, haha! Rätt vecka nu! ;) Och ska försöka hinna mocka båda boxarna innan och tömköra Patriks (han behöver träna på de) men får se vad jag hinner, klockan är trots allt 09.25. Men om jag mockar snabbt kanske de går, inte för att jag är så bra på att vara snabb men ändå! ;)

Ni kommer få filmen från Danmark idag under dagen någon gång, dom andra filmerna är inte färdiga, den tog sån jäkla tid o göra så de är därför! Men DK filmen kommer idag i varje fall, ska försöka fixa dom andra ikväll, men lovar inget! Tror dock jag kan ha dom fördiga ikväll så ni kan få se dom imorgon, ska fundera på saken! ;)

Ha en fin dag så hörs vi nog av senare, puss o kram! :)
//Caroline

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0