Välkomnar halsont.

Hej allihopa, och godmorgon!
Vaknade precis och insåg att jag har sovit 14 timmar inatt, och nu är hela min hals uppsvullen och gör helt galet ont. Härligt, jag älskar verkligen att vara sjuk! Not.

Idag behöver jag ta tag i de sista arbetena jag har kvar i skolan, känns helt sjukt att snart vara klar. Efter slutprov i Matte och Fysik kommer jag ha betydligt mer tid att uppdatera er! Så länge får ni läsa alla superbra inlägg som Carro skriver, hon måste vara född till bloggare typ.

Misti ska även få komma ut på en liten tur idag, tänkte nog att jag ska rida ut eftersom hon gått så otroligt mycket dressyr i helgen. Upplägget fram till lördag är relativt slappt - jag vill att hon ska hinna återhämta sig såväl psykiskt som fysiskt. Inte många dagar kvar nu, shit vad jag är nervös!

Vi hörs senare i eftermiddag alla fina!

/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0